lørdag den 3. marts 2012

Sikke en dejlig dag, det er idag...

Det har været en rigtig dejlig dag idag...



Min første bog om Nålebinding...
Først kom posten i formiddags
 med min længe ventede bog om Nålebinding.
Jeg vandt den på QXL i sidste uge og glæder mig til at læse mere i den...



16½" Dressuesadel... 
Så fik jeg også pudset sadler i dag. Dressursadlen har jeg lånt til Modi, men den bliver desværre for lille til min bagdel... Jeg må på jagt efter en anden til billige penge...

Min kammerats Islænder Tölt-sadel er til salg...
 
En rigtig lækker sadel af mærket: "Goertz"


17" sadel med mellem bom til 1500 kr...
Islændersadlen er desværre for stor til Modi, ellers havde jeg brugt den. En virkelig lækker model... Den er nu pudset flot og er til salg for 1500 kr. Skulle nogen være interesseret, så kontakt mig på mail...

Lækker Islændersweater...

Vores søde overbo kom ned med denne super lækre Islændersweater til mig i eftermiddags. Lige præcis sådan en jeg længe har ønsket mig.... Hun brugte den ikke og havde derfor tænkt på mig - det var fantastisk! Tusind tak...


Smukt mønster på min nye ridesweater...
 En rigtig dejlig lørdag....og ja alt imens jeg hyggede med at pudse sadler, så ryddede kæresten op i vores skur, så nu kan vi igen komme ud og finde alt det vi har manglet længe...
Sikke en dejlig dag det er idag...
Kh. Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar