tirsdag den 6. marts 2012

Ny sadel til Ismulen...

Så har jeg igen været heldig...
Jeg har fundet mig en lækker brugt dressursadel til den lille hest...

En Kieffer Wien DL 17" med mellem bom...
Jeg har brugt meget tid på at vaske og pudse sadlen - den står nu som ny og jeg er meget glad for den...
Vinterpelsen snyder...sadlen ligger som syet til ham...
Jeg glæder mig meget til at komme igang med at ride i den nye sadel. Den giver mig den støtte jeg ønsker...
Den ligger rigtig godt på Modi...
Nu skal den rides til så den sidder 100%...

Jeg har også ordnet Modis islændersadel.
Til dressursadlen fulgte der et originalt sadelovertræk med.
Her til aften syede jeg så lige et lignende til islændersadlen - det blev rigtig godt...

Sadelovertræk syet i en rest flies-stof...
Min seneste kreation...
Nu kan det kun for langsomt med at komme igang med den seriøse træning og gangsætning...
Jeg ser meget frem til det...
Kh. Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar