lørdag den 25. februar 2012

Poncho/Skuldervarmer i Nålebinding...

Så blev mit indtil nu største projekt færdigt - min første nålebundne Poncho...

Poncho bundet i Oslo-sting...
Jeg er ret stolt over resultatet... Det er mit eget design og den har taget mig ca. 5 aftener at binde. Jeg har for hver omgang noteret hvad jeg har gjort, så jeg har lavet min egen opskrift...

Den er dejlig varm....
Jeg har brugt ca. 475 gr. Uldgarn, hvilket jeg ikke synes er meget...

Ponchoen set bagfra...
Ponchoen set forfra...


Den blå hørsærk og den grønne selekjole i uld
har jeg også selv håndsyet.
Jeg fik stoffet i 30-års
fødselsdagsgave af vores dejlige venner...

Håber I synes ligeså godt om den som jeg gør!
Kh. Ditte

3 kommentarer:

  1. Så er du sku klar til vikingemarkedet sidst i april her oppe i de skånske skove super flot stykke arbejde

    SvarSlet
  2. Åh hvor er den lækker !! Er der muligvis en opskrift til den også ��

    SvarSlet