torsdag den 16. februar 2012

Hørskjorter i vikingestil...

Så blev de 2 første vikingeskjorter til Kasper færdige...

Den første skjorte jeg har syet...
Jeg går meget op i at al vores vikingetøj er håndsyet og i tidstypiske farver og materialer. Det kan være ren jungle at finde rundt i, når man som mig er ny i denne verden. Heldigvis har vi fantastiske venner, der er nærmest er de fødte vikinger...de er altid klar med hjælp - og endda også arvegods...



Kaspers 2. skjorte...
Den mangler broderi...
Er ret stolt over resultatet...









Jeg nyder virkelig at nørkle vikingetøj - slapper af ved at sidde og sy i hånden.
Broderi på kraven...
Håndbroderi på skjorten...
Farver til mit næste broderi...


Nu er næste projekt at findet et flot mønster at brodere på den naturfarvede hørskjorte...
Kh. Ditte

5 kommentarer:

  1. Man føre sig lige frem her. Flotte er de. :o)

    SvarSlet
  2. Ja vi andre kommer til at ligen rene laseroner ved siden af jo ;o)

    SvarSlet
  3. Tunsind tak for roserne ;0)

    SvarSlet
  4. det ser super godt ud, Din mand kommer jo til at ligne en hel høvding, men det skal han vel også når han har en dronning ved sin side. <3

    SvarSlet