onsdag den 24. april 2013

Foråret er kommet - tid til markeder igen...

Foråret er nu kommet og det er tid til at få brugt vinterens sysler...

 
Jeg har syet særken i brændenældestof
og selekjolen i uld...
 
Broderiet på min selekjole...
Det er eget design efter et fundet dragtspænde - det kan ses på Nationalmuseet...


Så er selekjolen færdig - elsker lilla...


Mine nålebundne knæsokker.
Bundet i Mammen-sting og plantefarvet med blåtræ...
 
Særken er håndsyet i brændenældestof... 
Endnu en særk i hør...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min nye strud i merinould - den skal plantefarves meget snart...
 
Min egen hue og håndledsvarmere...
Bundet i Mammen-sting...

Det er en ubeskrivelig dejlig følelse at komme ud,
 og lufte det jeg har brugt mange timer på at sy vinteren over.
Udover at udvide min egen garderobe, har jeg haft mange nålebindings projekter...
 

Huer bundet i Oslo-sting med rævepels...

Lange sokker bundet i Mammen-sting...
Plantefarvet med Perikon...
"Puttesokker" i Mammen-sting...
Plantefarvet med Hestehov...
Sokker lavet på bestilling...
Bundet i Mammen-sting - plantefarvet...
 
 
Sokker bundet i Mammen-sting...
Lavet til en brandmand...
Nålen gløder stadig med en masse projekter der skal være klar til årets mange markeder...
Jeg glæder mig til at se Jer derude!
Kh. Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar