mandag den 25. juni 2012

Nålen har glødet...

Det er nu for længe siden jeg har være på min blog - beklager meget...
Jeg har fået mange bestillinger på min nålebinding, så jeg har haft travlt...

Denne poncho er en gave til min dejlige veninde...
Den er lavet i islandsk uld og bundet i Oslo-sting...

De sidste 3 uger er gået med at færdiggøre og levere bestillinger...

Halsvarmer i finuld - bundet i Oslo-sting...
Håndledsvarmere i finuld i Oslo-sting...
 
Det er skønt at kunne levere egne designs, der skaber så megen glæde...

Børne-håndledsvarmere...
Børne-hue i Islandsk uld med rævekant...
Sokker til mor og søn...
Vikingehue i Oslo-sting...
Sokker str. 43 i York-sting...
Sokker i York-sting sr. 43...
Sokker i 1-slået plantefarvet garn...
De er bundet med 3 tråde...
Poncho lavet på bestilling....
Jeg modtager gerne flere bestillinger og forsøger at levere hurtigst muligt...
Jeg er at finde på vikingemarkedet i Lejre i uge 28 - ses vi derude?
Kh. Ditte 

1 kommentar:

  1. Da jeg startede op som Viking, sammen med min søn, besluttede jeg, at vi skulle have noget varmt og godt. Jeg fandt Ditte på nettet, og bestilte huer, håndledsvarmere,sokker, halsvarmer og poncho. Det har været en super dejlig beslutning, og det har været til SÅ meget glæde for os begge, da vi både har været varme OG set super godt ud ;-). jeg bliver ALTID stoppet, når jeg er på markeder, af mange det vil komplimentere mig, for mit nålebundet sæt. Vi har haft vores i 4 år, og det holder sig både pænt og helt.. Ponchoen bruger jeg også gerne i småregn, da lanolinen og tætheden på stingene gør, den holder vandet ude. Kan klart anbefale Dittes håndværk, da det er kvalitet, og du får meget opmærksomhed i en Norlander model ;-) vh Heidi Leonora Wachmann Løntoft

    SvarSlet