søndag den 8. april 2012

Nyt fra Nålen...

Så er der igen lidt nålebinding at vise frem...

Håndledsvarmere i York-sting...
Sokker i Oslo-sting...
Hue i Oslo-sting der kan sættes på mange måder...
Huen set fra siden...
Vi har været så heldige at få meget flotte gaver fra vores venner i Skåne...
Han har selv syet en vinkingetaske til os hver...

Kaspers taske med K-runen...
Min taske med D-runen...



















Jeg fik en bensyl til at lave huller i stof og en rigtig flot vikingesaks...

Den flotte bensyl...
Saks i etui...
Min vikingesaks...


Jeg har nu gang i et større nålebindingsprojekt - det skal I nok høre mere om...
Kh. Ditte











2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud Ditte! Jeg er helt vild med dine pulsvarmere... Lækker farve!

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak! Ja jeg er også helt vild med den grønne farve... De laves jo også på bestilling ;0)

      Slet